fbpx

Η μεταβίβαση ακινήτου στην χώρα μας αποτελεί μια πραγματική οδύσσεια, αν σε αυτή προσθέσουμε και την ψυχοφθόρα διαδικασία των διαπραγματεύσεων ολοι μπορούν να αντιληφθούν την ψυχοσωματική κατάσταση όλων όσων συμμετέχουν σε αυτή την διαδικασία σε καθημερινή βαση.

Το γραφείο μας είναι ο χώρος μας, στον οποίο πολλοί απο εμάς παραμένουμε πολλές φορές περισσότερες απο 9-10 ώρες την ημέρα λαμβάνοντας υπόψιν την σημερινή κατάσταση της αγοράς. Πόσοι όμως φροντίζουμε να δημιουργήσουμε ένα φιλικό προς τον πελάτη (και όχι μόνο) χώρο, στον οποίο με την είσοδο του θα μπορέσουμε να τον κάνουμε να νοιώσει άνετα, ώστε η δουλεία μας να ολοκληρωθεί με ηρεμία, συντομότερα και κυρίως ευχάριστα;

5 μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές.
1. Χρήση αναπαυτικών καναπέδων και ανατομικών καθισμάτων

2. Χρήση αρώματος χώρου σε συνδιασμό με την σωστή θερμοκρασία

3. Ύπαρξη πολύ απαλής μουσικής ή ήχων της φύσης

4. Υπαρξη πάγκου σελφ-σερβις για καφέ, τσάι, νερό κλπ.

5. Προβολή αφηγηματικών βίντεο σε τηλεόραση με όμορφα πλάνα απο την Ελλάδα.


Οι πρωτες τέσσερις δεν χρειάζονται ιδιαίτερες επεξηγήσεις, η πέμπτη δεν ειναι τόσο διαδεδομένη στο χώρο του Real Estate σε αντίθεση με τον χώρο του Τουρισμού, και ειναι αυτή που μπορεί να κάνει την διαφορά, γιατί ο σκοπός της προβολής είναι να καταφέρουμε να δημιουργήσουμε μια μοναδική και ευχάριστη εμπειρία στον πελάτη ώστε να μας συνδέσει με όμορφες οπτικές παραστάσεις κάθε φορά που θα επιθυμεί συμβολαιογραφικές-νομικές υπηρεσίες.

Η κινούμενη εικόνα σήμερα αποτελεί ίσως τον σημαντικότερο ενισχυτικό παράγοντα στην λήψη απόφασης απο τον αγοραστή για να προβεί στην συγκεκριμένη πράξη.
Για να δουμε αναλυτικά τις δυνατότητες που μπορει να έχει ένα τετοιο βίντεο:

Α. Η διάρκεια του μπορεί να είναι στα 10-15 λεπτά το οποίο μπορεί να προσαρμοστεί και για τυχόν άλλες χρήσεις π.χ. μέσα κοινωνικής δικτύωσης απο 15sec – 3min

Β. Να εχει αφήγηση σε περίπτωση που θέλουμε να το χρησιμοποιήσουμε για να προβάλουμε τις υπηρεσίες του γραφείου μας.

Γ. Να εχει υπότιτλους στις παρακάτω γλώσσες για τους πελάτες μας απο το εξωτερικό
Αγγλικά, Ρωσικά, Σερβικά, Βουλγαρικά, κλπ

Δ. Να έχει γραφικά (το λογότυπο – στοιχεία επικοινωνίας της επιχείρησης μας).

Δεν ειναι τυχαίο πως σήμερα ολες οι επιχειρήσεις πλεον αξιοποιούν την αφηγηματική κινούμενη εικόνα με σκοπό να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη γεγονός που μαθηματικά οδηγεί και στην αύξηση των πελατών κυριώς εκείνων που στοχεύουν σε prime ακίνητα και είναι και οι πλέον απαιτητικοί.

Αν σας ενδιαφέρει να αξιοποιήσετε και εσείς το εργαλείο του βίντεο επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για μια δωρεάν αναλυτική παρουσίαση των δυνατοτήτων, προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις της δικής σας επιχείρησης.


0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *